zakonczenie aktualizacji, garmina
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Zakończenie zamówienia aktualizacji
Dziękujemy za zakup aktualizacji. Poniżej znajdziesz instrukcje zakończenia aktualizacji
w 4 krokach. Jeśli za aktualizację zapłaciłeś przelewem - przedpłatą, pomiń krok pierwszy.
Krok 1. Aktualizacja za pobraniem - dokończenie zamówienia:
Jeśli otrzymałeś przesyłkę za pobraniem - wyślij e-mail na adres pomoc@garmin.pl:
1. W tytule wiadomości wpisz „Aktualizacja GPMapy – pobranie”
2. W treści wiadomości podaj:
- numer zamówienia aktualizacji
- numer
faktury
(jeśli otrzymałeś fakturę VAT), lub numer
paragonu
.
W przypadku paragonu - numer paragonu zaznaczony jest czerwoną
ramką na wzorze poniżej:
Wysłane przez Ciebie zgłoszenie zostanie przyjęte i zrealizowane w ciągu dwóch dni
roboczych. O zakończeniu realizacji poinformujemy Ciebie e-mailem, wtedy na Twoim
koncie pojawi się nowa licencja oraz nowy kod odblokowujący.
Krok 2. Zainstaluj mapę na komputerze PC:
• użyj dołączonej płyty CD, LUB
• zainstaluj mapę z serwisu
www.gpmapa.garmin.pl:
- zaloguj się na swoje konto i kliknij dział
Do pobrania.
Pobierz plik. Następnie
rozpakuj i zainstaluj mapę.
Jak rozpakować i uruchomić instalację?
- znajdź
w dziale do pobrania instrukcję: GPMapa_rozpakowywanie_ZIP.pdf
Krok 3. Odblokuj mapę:
• znajdź nowy kod odblokowujący:
- zaloguj się na swoje konto, kliknij w nowo dodaną licencję, w szczegółach
licencji znajdziesz kod odblokowujący.
• wprowadź kod odblokowujący do MapSource:
- zobacz Krótki Przewodnik, str. 8 (dostępny też w dziale do pobrania)
Krok 4. Wyślij mapę do urządzenia:
• zobacz Krótki Przewodnik, str. 9
(dostępny też w dziale do pobrania)
[ Pobierz całość w formacie PDF ]