wzory prac,
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Wzory stron tytułowych prac licencjackich na podstawie
Ņ
ródeł:
1.
Pioterek P., Zieleniecka B.:
Technika pisania prac dyplomowych.
Pozna
ı
2004, s.
32-33, 84-85.
2.
Szkutnik Z.:
Metodyka pisania pracy dyplomowej. Skrypt dla studentów.
Pozna
ı
2005, s. 111-112, 166 [zał
Ģ
cznik 11, rycina K].
3.
Zendrowski R.:
Technika pisania prac magisterskich.
CE DE WU.PL, s. 47.
4.
Zasady pisania prac licencjackich
[online] [dost
ħ
p: 23.12.2007]. Dost
ħ
pny w
Ad. 1. „
Układ informacji zawartych na stronie tytułowej pracy dyplomowej
(licencjackiej, magisterskiej) mo
Ň
e by
ę
dowolny, lecz tre
Ļę
jest zawsze taka sama.
Na karcie tytułowej musz
Ģ
znajdowa
ę
si
ħ
:
1)
pełna nazwa szkoły,
3)
tytuł pracy, umieszczony na
Ļ
rodku strony tytułowej i dominuj
Ģ
cy wielko
Ļ
ci
Ģ
u
Ň
ytej
czcionki nad pozostałymi jej elementami,
4)
okre
Ļ
lenie charakteru pracy (np. praca magisterska, praca dyplomowa, praca
licencjacka itp.),
5)
pełne imi
ħ
i nazwisko promotora wraz z jego tytułami naukowymi,
6)
nazwa katedry, instytutu lub wydziału,
7)
miejscowo
Ļę
i rok napisania pracy,
ewentualnie numer albumu.
Rozmieszczenie wymienionych składników strony tytułowej mo
Ň
e by
ę
ró
Ň
ne i zale
Ň
y od
promotora.”
Ad. 2
. „Liczba elementów
strony tytułowej i sposób ich rozmieszczenia
stanowi
utrwalon
Ģ
konwencj
ħ
szkoły. W przypadku WSUS [Wy
Ň
szej Szkoły Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
Społecznych] do informacji niezb
ħ
dnych na stronie tytułowej, rozmieszczanych na osi
kolumny (z wyj
Ģ
tkiem wierszy o promotorze), nale
ŇĢ
:
- nazwa uczelni i kierunku,
- imi
ħ
i nazwisko autora,
- tytuł pracy, bez skrótów, pisany wersalikami, który powinien w sposób zwi
ħ
zły (ok. 1,5
wiersza) ujmowa
ę
temat pracy i by
ę
zrozumiały sam w sobie,
- podtytuł (je
Ļ
li wyst
ħ
puje), umieszczony w osobnej linii, cz
ħ
sto w nawiasie, odró
Ň
niaj
Ģ
cy si
ħ
od tytułu mniejsz
Ģ
czcionk
Ģ
,
- okre
Ļ
lenie pracy (np. praca licencjacka/praca magisterska napisana pod kierunkiem),
stopie
ı
naukowy i nazwisko promotora, bli
Ň
ej prawego marginesu,
- miejsce (odnosi si
ħ
do siedziby szkoły, a nie miejsca powstania maszynopisu) i rok
napisania pracy, przy czym po liczbie roku nigdy nie dodajemy litery „r”.
Wersaliki, czyli du
Ň
e litery alfabetu, i odpowiednia wielko
Ļę
czcionki u
Ň
ytej w tytule
jako najbardziej wyeksponowanym napisie strony mo
Ň
e stanowi
ę
punkt odniesienia dla
pozostałych elementów, które powinny zachowa
ę
wzgl
ħ
dem tytułu oraz siebie proporcje i
hierarchi
ħ
wa
Ň
no
Ļ
ci.”
Ad. 3.
Wzór strony tytułowej pracy magisterskiej
- nazwa uczelni,
- nazwa wydziału,
- imi
ħ
i nazwisko autora pracy,
- nr albumu,
- tytuł pracy,
- charakter pracy i imi
ħ
i nazwisko promotora z pełnym tytułem naukowym; nazwa kierunku
studiów i specjalizacji [bli
Ň
ej prawego marginesu],
- miejsce i rok napisania pracy.
2)
imi
ħ
i nazwisko autora pracy,
8)
[pełna nazwa uczelni]
AKADEMIA MUZYCZNA IM. STANISŁAWA MONIUSZKI
W GDA
İ
SKU
IMI
Ħ
I NAZWISKO
TYTUŁ PRACY
PODTYTUŁ
[o ile jest]
[okre
Ļ
lenie charakteru pracy i pod czyim kierunkiem]
Praca licencjacka
napisana pod kierunkiem
[stopie
ı
naukowy i imi
ħ
i nazwisko promotora]
[Wydział ………………..]
[Kierunek ………………]
[Specjalno
Ļę
: …………...]
[Katedra ………………..]
GDA
İ
SK 2008
SPIS TRE
ĺ
CI
WST
Ħ
P ………………………………………………………………………………………..3
1. [TYTUŁ ROZDZIAŁU PIERWSZEGO] ……………………………………………........
………………………………………………………………………………………………5
1. 1. [Tytuł podrozdziału] ……………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………….5
1. 2. [Tytuł podrozdziału] ……………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………8
2. [TYTUŁ ROZDZIAŁU DRUGIEGO] ……………………………………………………
……………………………………………………………………………………………..12
2. 1. [Tytuł podrozdziału] ………………………………………………………….. 12
2.2. [Tytuł podrozdziału] …………………………………………………………... 14
3. [TYTUŁ ROZDZIAŁU TRZECIEGO] ………………………………………………...19
ZAKO
İ
CZENIE/WNIOSKI KO
İ
COWE ……………………………………………….22
ANEKS ………………………………………………………………………………………24
BIBLIOGRAFIA ……………………………………………………………………………30
SPIS TABLIC ……………………………………………………………………………….32
SPIS RYSUNKÓW/SPIS PRZYKŁADÓW NUTOWYCH ……………………………...33
BIBLIOGRAFIA
[wzór]
Baculewski Krzysztof,
Polska twórczo
Ļę
kompozytorska 1945-1984,
Kraków 1987.
Badura-Skoda Eva,
Cadenza,
w:
The New Grove Dictionary of Music and Musicians,
red. Stanley
Sadie, vol. 3, London 1980, p.568-596.
Blume Friedrich.,
Form,
w:
Die Musik in Geschichte und Gegenwart
, red. Friedrich Blume, Bd. 4,
Kassel 1955, szp. 523-543.
Boyden David D.,
Konzert,
w:
Die Musik in Geschichte und Gegenwart,
red. Friedrich Blume, Bd.
5, Kassel 1958, szp. 1556-1560.
Chłopecki Andrzej,
Koncert skrzypcowy Krzysztofa Pendereckiego,
“Ruch Muzyczny” 1979 nr 18,
s. 3-5.
Chłopecki Andrzej,
Polska muzyka współczesna,
“culture.pl” Nr 2194
[online], [dost
ħ
p; 3.01.2008].
Dost
ħ
Chmura Katarzyna,
Twórczo
Ļę
orkiestrowa György Ligetiego. Twórca, dzieło, próba interpretacji,
praca magisterska, Akademia Muzyczna im. S. Moniuszki w Gda
ı
sku, Gda
ı
sk 2004
(wydruk komputerowy).
Droba Krzysztof,
Górecki,
w:
Encyklopedia muzyczna PWM. Cz
ħĻę
biograficzna pod red. E.
Dzi
ħ
bowskiej,
efg [t. 3], Kraków 1984, s. 420-433.
Eggebrecht Hans H.,
Uwagi o metodzie analizy muzycznej,
przekład Maria Stanilewicz, “Res Facta”
7, Kraków 1973, s. 40-48.
Fr
Ģ
ckiewicz Aleksander,
Koncert instrumentalny w II połowie XIX wieku,
w:
Z dziejów polskiej
kultury
muzycznej,
t.2,
Od O
Ļ
wiecenia do Młodej Polski,
Kraków 1966, s. 445-462.
Helman Zofia,
Neoklasycyzm w muzyce polskiej XX wieku,
Kraków 1985.
Huber Alfred,
Witold Lutosławski: Cellokonzert,
“Melos” 1973 nr 4, s.229-226.
Hutchings Arthur (i in.),
Concerto,
w:
The New Grove Dictionary of Music and Musicians,
red.
Stanley Sadie, vol. 4, London 1980, p. 626-640.
Nikolska Irina,
Z niektórych zagadnie
ı
twórczo
Ļ
ci symfonicznej lat osiemdziesi
Ģ
tych,
w:
Muzyka
Krzysztofa Pendereckiego. Poetyka i recepcja,
Studia, eseje i materiały pod red. Mieczysława
Tomaszewskiego, Kraków 1996.
Nowak Anna,
Funkcja fortepianu we współczesnych koncertach fortepianowych,
w:
Muzyka
fortepianowa X,
Gda
ı
sk 1995, s. 219-226. Seria: Prace Specjalne 53.
Piotrowska Maria,
Kanon i postmodernizm,
“Muzyka” 1997 nr 1, s.5-30.
Pociej Bohdan,
Poszukiwanie formy,
“Ruch Muzyczny” 1965 nr 21, s.8.
Skowron Zbigniew,
Awangarda muzyczna,
w:
Encyklopedia kultury polskiej XX wieku. Od
awangardy do postmodernizmu,
red. Grzegorz Dziamski, Warszawa 1996, s. 103-121.
Tomaszewski Mieczysław,
Nad analiz
Ģ
i interpretacj
Ģ
muzyczn
Ģ
dzieła muzycznego. My
Ļ
li i
do
Ļ
wiadczenie,
“Res Facta” 9, Kraków 1984, s. 192-200.
Zieli
ı
ski Tadeusz A.,
Tchnienie wielkiej muzyki,
w:
Krzysztof Meyer. Do i od kompozytora,
red.
Maciej Jabło
ı
ski, Pozna
ı
1994, s. 137-140.
O
Ļ
wiadczenie autora pracy licencjackiej/magisterskiej
O
Ļ
wiadczam,
Ň
e prac
ħ
licencjack
Ģ
/ magistersk
Ģ
pt.…………………………………..
przygotowałam/przygotowałem samodzielnie. Wszystkie dane, istotne my
Ļ
li i sformułowania
pochodz
Ģ
ce z literatury (przytaczane dosłownie lub niedosłownie), s
Ģ
opatrzone
odpowiednimi odsyłaczami. Praca ta nie była w cało
Ļ
ci ani w cz
ħĻ
ci, w tej ani innej formie
przez nikogo przedło
Ň
ona do
Ň
adnej oceny i nie była publikowana. Jednocze
Ļ
nie przyjmuj
ħ
do
wiadomo
Ļ
ci,
Ň
e gdyby niniejsze o
Ļ
wiadczenie okazało si
ħ
nieprawdziwe, decyzja o wydaniu
mi dyplomu licencjata/magistra zostanie cofni
ħ
ta.
(podpis)
Opracowała: Barbara Długo
ı
ska
[ Pobierz całość w formacie PDF ]