wzory pism biznesowych demo, Angielski, fragmenty

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
© Copyright by Wydawnictwo EPROFESS
Żory 2009
Wydanie I
ISBN: 978-83-929643-8-4
Projekt okładki: Jacek Piekarczyk
Skład: EPROFESS, Żory
Żory
email:
Autor oraz wydawnictwo EPROFESS dołożyli wszelkich starań, by
zawarte w tej publikacji informacje były kompletne i rzetelne. Nie
biorą jednak żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie, ani za
zwiÄ…zane z tym ewentualne naruszenie praw autorskich,
patentowych i innych. Autor i wydawnictwo nie ponoszą również
żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z
wykorzystania informacji zawartych w publikacji.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie
całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci
jest zabronione. Kopiowanie w całości oraz we fragmentach, za
pomocą urządzeń elektronicznych, kopiarek mechanicznych,
nagrywajÄ…cych i innych, stanowi naruszenie praw autorskich.
Spis treści
3. Pisma oficjalne - podstawowe zwroty i wyrażenia ........10
4. Podanie o pracÄ™ / List motywacyjny. Najpotrzebniejsz
zwroty i wyrażenia .......................................................18
5. Email o pracÄ™ ...............................................................21
6. Odpowiedź na list motywacyjny i CV...........................22
7. List z wypowiedzeniem umowy o pracÄ™........................23
8. Akceptacja rezygnacji z pracy ......................................24
9. List odrzucajÄ…cy kandydata do pracy ............................25
10. Informacja o odejściu pracownika ................................26
11. CV ...............................................................................27
12. Klauzula o ochronie danych osobowych .......................35
13. Zmiana adresu firmy.....................................................36
14. Przeprosiny za nieobecność ..........................................36
15. Prośba o urlop ..............................................................37
16. Rezerwacja pokoju hotelowego ....................................38
17. Zamówienie towaru ......................................................39
18. Potwierdzenie zlecenia / zamówienia............................40
19. Anulowanie zamówienia ..............................................43
20. Podziękowanie za dokonanie zamówienia....................44
21. Faktura .........................................................................45
22. Fax...............................................................................46
23. Email z informacją o nieobecności................................48
24. Lista zamówień ............................................................49
25. Informacja o zatrudnieniu .............................................50
26. Prośba o referencje .......................................................50
27. List z referencjami........................................................51
28. Krótka informacja o zastąpieniu osoby w firmie ...........52
29. Umowa o pracÄ™ ............................................................53
30. Informacja o pracowniku / zatrudnieniu pracownika .....56
31. Wezwanie do zapłaty....................................................58
32. Zaproszenie na oficjalne przyjęcie ................................59
33. Informacja o awansie....................................................61
34. Reklamacja dotycząca jakości produktu........................62
35. Odpowiedź na reklamację.............................................63
36. Podziękowanie za zatrudnienie .....................................64
37. Zapytanie o produkt / usługę.........................................65
38. Informacja o wzroście cen produktów...........................66
OD AUTORKI
Chcesz prowadzić interesy z partnerami zagranicznymi?
Tworzyć prawidłową korespondencję w swojej firmie?
Być wizytówką firmy dla której pracujesz? Ta książka na
pewno ułatwi ci to zadanie.
Duże zainteresownie znajomością zasad korespondencji
w języku angielskim to nie moda, ale potrzeba naszych
czasów, a ponadto istotny wymóg w wielu
przedsiębiorstwach i instytucjach. Z niniejszej książki
mogą korzystać głównie osoby znające język angielski na
poziomie średniozaawansowanym i wyżej. Również
osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z
językiem na gotowych przykładach będą mogły napisać
podobne pisma.
Książka zawiera gotowe do wykorzystania przykłady
najważniejszych dokumentów, pism, zapytań, itp.
Jednym słowem wszystko to, co korespondencyjny świat
biznesu oczekiwać będzie od Ciebie.
Dzięki tej publikacji będziesz z łatwością mógł napisać
korespondencję w języku angielskim eliminując ryzyko
popełnienia kłopotliwych błędów. Warto więc mieć taką
pozycję pod ręką.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • telefongry.keep.pl






  • Formularz

    POst

    Post*

    **Add some explanations if needed