wzf numer 1, Rabuj Pal Gwałć, Neuroshima
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
- WIEŒCI Z FRONTU -
- WIEŒCI Z FRONTU -
OBYWATELE STANÓW
ZJEDNOCZONYCH AMERYKI!
Czy tego chcemy, czy nie, zawis³o nad nami widmo zag³ady.
Na pó³noc od naszych domów roœnie w si³ê przeciwnik, z którym
musimy stoczyæ walkê! Od jej wyniku zale¿y nasze przetrwanie. My
w Posterunku walkê t¹ toczymy ju¿ bardzo d³ugo. Doœwiadczeniami
zdobytymi w jej trakcie postanowiliœmy podzieliæ siê z Wami,
byœcie mogli przy³¹czyæ siê do nas, poniewa¿ tylko zjednoczeni
mo¿emy odnieœæ zwyciêstwo!
Oddajemy w Wasze rêce
,
Wieœci z Frontu
,
. Znajdziecie tu
wiadomoœci o tym, jak toczyæ walkê i zwyciê¿aæ z Molochem oraz
jak radziæ sobie w œwiecie ogarniêtym przez Bestiê.
W tym numerze mo¿ecie przeczytaæ seriê artyku³ów
poœwiêconych mechanicznym szpiegom Molocha. Radzimy jak siê
przed nimi chroniæ i jak wykorzystaæ zniszczone lub z³apane
maszyny. Poznacie równie¿ szczegó³y naszej walki oraz zapozna-
cie siê ze sprawozdaniami z bitew, w których pokazaliœmy maszy-
nom gdzie jest ich miejsce!
PAMIÊTAJ - MOLOCH TO TWÓJ WRÓG!!!
Jedź na pó³noc! Zmierz siê z przeciwnikiem, który jest Cie-
bie warty! Poka¿, ¿e jeszcze ¿yjesz i potrafisz walczyæ o swoje
¿ycie! Dostaniesz broñ i sprzêt!
CZEKAMY NA CIEBIE!!!
2
3
Do³¹cz do walki!
- WIEŒCI Z FRONTU -
- WIEŒCI Z FRONTU -
SZPIEDZY MOLOCHA
- WPROWADZENIE
z najnowoczeœniejszych kom-
ponentów, dziêki czemu mo-
gli oni zdobyæ gigantyczne
iloœci informacji na temat
obserwowanego obszaru. Moloch
szybko zorientowa³ siê jed-
nak, i¿ pope³ni³ b³¹d. Zbyt
du¿a iloœæ informacji skutec-
znie uniemo¿liwia³a mu pla-
nowanie ataków. Dzia³o siê
tak z prostego powodu - ten
przeroœniêty czajnik, zami-
ast w spokoju pracowaæ nad
ofensyw¹, musia³ przeliczaæ
tak durne rzeczy jak iloϾ
spuszczanej wody w klozetach
ludzi i zastanawiaæ siê nad
przydatnoœci¹ takich danych
w walce..
komponenty zatopione s¹ w
plastiku, co skutecznie chro-
ni przed zwarciem.
Na pó³nocy Moloch za¿arcie
walczy z nami o ka¿d¹ piêdź
ziemi. Si³¹ i podstêpem stara
siê zaj¹c coraz wiêkszy teren
dla swego ¿elaznego cielska.
Na razie udaje mu siê to -
powoli, ale systematycznie
przesuwa siê na po³udnie.
Nie jest to jednak zas³uga
jedynie jego si³y, lecz tak¿e
inteligencji, poniewa¿ co by o
Molochu nie mówiæ, nie mo¿na
powiedzieæ jednego: ¿e jest
g³upi.
uda³o nam siê wyci¹gn¹æ wiele
interesuj¹cych informacji.
G³ównym celem, tych
w wiêkszoœci ma³ych cude-
niek, jest zdobycie infor-
macji maj¹cych pomóc Molo-
chowi rozeznaæ siê w terenie,
a co za tym idzie, pomóc mu
opracowaæ dobry plan ataku.
Moloch zyskiwa³ przewagê w
wielu bitwach w³aœnie dziêki
szpiegom, którzy dostarczali
mu informacje na temat roz-
mieszczenia oddzia³ów.
Jak wspomnia³em wy¿ej, Moloch
wykorzystuje w wiêkszoœci
przypadków ma³e i nieskom-
plikowane roboty. Kiedy jed-
nak potrzebuje szczegó³owych
informacji, posy³a na zwiad
bardziej zaawansowanych tech-
nologicznie szpiegów np. bard-
zo szybkie Œwinie œredniej
wielkoœci i wielkie, ale pow-
olne Mesmery, s³u¿¹ce do po-
bierania informacji wprost z
mózgu cz³owieka.
Ju¿ od lat jesteœmy
œwiadkami wykorzystywania
przez Bestie szpiegów czy te¿
zwiadowców. Ich celem jest
zdobycie informacji, które
u³atwiæ maj¹ marsz Molocha
na po³udnie. W coraz wiêkszej
iloœci miejsc mo¿na zauwa¿yæ
te ma³e maszynki, inwigiluj¹ce
nasze spo³eczeñstwo. Na
szczêœcie s¹ one dosyæ ³atwe
do wykrycia. Skutkiem tego
jest bogata kolekcja zdobytych
przez nas szpiegów, z których
Obecnie Moloch, tworz¹c
Zwiadowców, stawia na prostotê.
Montuje w nich tylko parê
podstawowych podzespo³ów
pozwalaj¹cych miedzy inny-
mi pod³¹czyæ siê do źród³a
danych (np. komputera w fab-
ryce), sfotografowaæ dany
teren (Moloch potrafi bard-
zo wiele informacji uzyskaæ
z prostego zdjêcia), czy tez
nagraæ rozmowy mieszkañców.
Wszystkie wra¿liwe na wodê
Dzia³ania szpiegów Molo-
cha mo¿na zaobserwowaæ ju¿ od
2024 roku. Pocz¹tkowo maszyny
te by³y istnymi majstersz-
tykami nowoczesnej techniki.
Bestia montowa³a szpiegów
Szpiegów Molocha nie nale¿y
4
5
- WIEŒCI Z FRONTU -
- WIEŒCI Z FRONTU -
lekcewa¿yæ. Potrafi¹ oni nic
nikomu nie zrobiæ nawet przez
kilka lat, lecz po dostarc-
zeniu zdobytych przez sie-
bie informacji do Molocha,
przyczyniaj¹ siê w znacz¹cym
stopniu do zniszczenia wszyst-
kiego, co dotychczas inwigil-
owali.
kiem pracy Skopera jest...
brak jakichkolwiek wyników.
Oznacza to bowiem wycofanie
siê szpiegów z konkretnego
terenu. Niestety mieszkañcy
nie zawsze ufaj¹ Skoper¹ i
wypêdzaj¹ ich brutalnie z mi-
asteczek pod zarzutem oszust-
wa i wy³udzania pieniêdzy.
Ostatecznie jak Skoper ma
udowodniæ, ¿e chroni osadê?
Nie jest to ³atwe. Nie zmie-
nia to jednak faktu, ¿e Skop-
er jest dla osady nabytkiem
na wagê z³ota! Mieszkañcy
Stanów Zjednoczonej Ameryki!
Zaufajcie im! Oni naprawdê
Wam pomagaj¹ i jak nikt inny
ratuj¹ wasze domy oraz walcz¹
o ich dalsze istnienie!
tam szpiedzy. O ile do sz-
piegowania terenów blisko
Molocha wystarcz¹ pojedynczy
szpiedzy, to na dalekie wy-
prawy na po³udniu wysy³ane
s¹ czêsto ca³e oddzia³y spec-
jalnie dobranych robotów,
zale¿nie od zadania. Maj¹
one czêsto zbrojn¹ obstawê
sk³adaj¹c¹ siê z £owców i
innych groźnych maszyn.
Moloch nie jest na szczêœcie
megalomanem i nie wysy³a
w takich grupach Jagger-
nautów ani innych wiel-
kich maszyn wojennych.
W dalszej czêœci Wieœci z
Frontu bêdziesz móg³ siê
dowiedzieæ wiêcej na temat
zagro¿enia, jakim s¹ Szpiedzy
Molocha
kpt. Robert
,
Hooney
,
Johnson
Z drugiej strony, schwy-
tane przez ludzi, mog¹ zostaæ
wykorzystane albo do zdoby-
cia bardzo przydatnych czêœci
lub tez zmylenia tropu Molo-
cha przez za³adowanie im
b³êdnych informacji.
Wiêkszoœæ zwiadowców jest
doœæ ³atwo oszukaæ za pomoc¹
aparatury skonstruowanej
przez Posterunek. Istniej¹
nawet specjaliœci zajmuj¹cy
siê ochron¹ miast i innych
skupisk ludnoœci przed sz-
piegami, nazywaj¹cy siebie sa-
mych Skoperami. Posiadaj¹ oni
sporo kosztownego sprzêtu,
który zdecydowanie u³atwia
im skuteczn¹ walkê ze szpie-
gami Bestii. Czêsto dziêki
ich dzia³aniom, udaje siê
unikn¹æ inwazji Molocha na
dany obszar. Najlepszym wyni-
Wydawaæ by siê mog³o, i¿
szpiegów mo¿na znaleźæ tylko
na pó³nocy, w pobli¿u Frontu.
Niestety nie jest to prawd¹.
Nie raz zdarza³o nam siê
ju¿ z³apaæ szpiega daleko na
po³udniu, nawet w Miami czy
Teksasie. Prawda jest taka,
¿e jeœli jakaœ lokacja intere-
suje Molocha, to niezale¿nie
od odleg³oœci dziel¹cej j¹ od
Bestii, mog¹ zostaæ wys³ani
6
7
7
- WIEŒCI Z FRONTU -
- WIEŒCI Z FRONTU -
RODZAJE SZPIEGÓW
s³oneczne, ale najczêœciej
maszyny wyposa¿one s¹ w
mechanizmy pozwalaj¹ce im
regenerowaæ zasoby energii
korzystaj¹c ze zwyk³ej sie-
ci elektrycznej lub akumula-
torów samochodowych.
¿o³nierzy i ich wyposa¿enia.
Okreœlenie potencja³u bojowe-
go i ogólna analiza filmów ma
miejsce dopiero po przes³aniu
materia³u do samego Molocha.
Maszyny szpiegowskie Molo-
cha to bardzo wyspecjalizowane
konstrukcje. Pocz¹tkowo bard-
zo zaawansowane mechanizmy
spe³nia³y naraz kilka funk-
cji, ale bardzo szybko zosta³y
zast¹pione bardzo prostymi
maszynami wyposa¿onymi w
jeden, góra dwa systemy sz-
piegowskie. Oto podzespo³y, z
których mo¿e sk³adaæ siê me-
chaniczny szpieg:
- Kamera (podczerwieñ/nad-
fiolet/kolorowa/czarno-bia³a)
- Mikrofon (kierunkowy/
zbieraj¹cy
- Aparat fotograficzny
(podczerwieñ/kolorowy/czar-
no-bia³y)
- Czujnik ruchu
- Próbnik gleby
znie szybsze, ale podatne na
unieruchomienie na nieprzy-
jaznym terenie. Czasem Bes-
tia montuje swoje narzêdzia
szpiegowskie na ¿ywych owa-
dach lub ma³ych gryzoniach.
S¹ one znacznie trudniejsze
do wykrycia, ale urz¹dzenia
kontroluj¹ce mózg zwierzêcia
czêsto zawodz¹ i stworzenie
ucieka nie wype³niaj¹c zada-
nia.
Toster i Œwinia
Moloch sporo eksperymen-
tuje, ale do zwyk³ych misji sz-
piegowskich u¿ywa najczêœciej
tych samych konstrukcji.
Oto ich opisy i sposoby roz-
poznawania:
Œwinia jest metrowej
d³ugoœci maszyn¹, pozbawion¹
praktycznie narzêdzi
s³u¿¹cych do inwigilacji.
Posiada za to wyrzutniê
mniejszych robotów - szpiegów
w³aœciwych, nazywanych tos-
terami. Ca³y zespó³ u¿ywany
jest przez Molocha do sz-
piegowania mocno zabezpiec-
zonych osad i obozów. Œwinia
przerzuca kilka Tosterów na
ty³y, po czym ukrywa siê. Sz-
Coraz czêœciej stosowany
jest specjalny rodzaj kuli-
stego korpusu maszyny. Sz-
piedzy o takim kszta³cie wys-
trzeliwani s¹ nad obozowiska
posterunku i osady po³o¿one
niedaleko Frontu przez ²nos-
icieli². Kule te s¹ wyposa¿one
g³ównie w zwyk³e mikrofony.
Paj¹k - kamera
Wystêpuje w ró¿nych
wersjach, ale wygl¹d ma zawsze
taki sam. Szpieg wielkoœci 4
cali wyposa¿ony jest w kilka
mechanicznych odnó¿y. W kor-
pusie zamontowany jest kom-
puter steruj¹cy, bank pamiêci
i urz¹dzenie stabilizacyjne.
Na szczycie robota znajduje
siê kamera maj¹ca najczêœciej
cylindryczny kszta³t. Maszy-
na u¿ywana jest do szpie-
gowania osiedli ludzkich
i obozowisk posterunku w
celu okreœlenia liczebnoœci
Podzespo³y te zamontowane
s¹ na ró¿nego rodzaju podwo-
ziach. Najczêœciej spotykane s¹
²pajêcze nó¿ki², czyli mechan-
iczne odnó¿a, gdy¿ zapewniaj¹
ona najwiêksza mobilnoœæ w
trudnych warunkach. Spoty-
ka siê te¿ podwozia ko³owe
i g¹sienicowe - s¹ one znac-
Mechaniczni szpiedzy zas-
ilani s¹ g³ównie bateriami
elektrycznymi jednorazowego
u¿ytku (tylko wtedy, kiedy
inna maszyna transportuje je
na miejsce akcji) lub ma³ymi
akumulatorami. W wiêkszych
modelach spotyka siê baterie
8
9
[ Pobierz całość w formacie PDF ]