wybory prezydenckie, DORADZTWO POLITYCZNE WNS UŚ

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->WYBORYPREZYDENCKIEW POLSCE2010Redakcja naukowaJanusz OkrzesikWaldemar WojtasikRecenzent:Prof. dr hab. Antoni DudekKorekta:Mgr Justyna Rutkowska-ZawadaProjekt okładki:Jarosław WichuraSkład komputerowy:Przemysław Grzonka© Copyright by REMARKatowice 2011ISBN: 978-83-61975-8Wydawca:REMAR41-215 Sosnowiecul.Gałczyńskiego 36/1tel. 509‑53‑86‑85www.remar-sosnowiec.ple-mail: wojtek@remar-sosnowiec.pl3SpiS treściWstęp.........................................................................................................................5Robert AlberskiPolityczne funkcje wyborów prezydenckich w Polsce w 2010 roku .........................7Marcin ZaborskiPrzyjaciele, sąsiedzi, antagoniści?Rosja i Rosjanie w polskiej kampanii prezydenc-kiej 2010...................................................................................................................21Małgorzata Kaute, Wojciech KauteJednostka i jej wolność w polskiej kulturze politycznej. Na marginesie kampaniiprezydenckiej 2010 ..................................................................................................45Arkadiusz Meller, Grzegorz RadomskiPoszukiwanie wzorów patriotyzmu. Uwagi na marginesie prezydenckiej kampaniiwyborczej 2010. .......................................................................................................61Danuta KarnowskaSolidarność społeczna jako wyraz dbałości o bezpieczeństwo wewnętrzne państwa.Studium na przykładzie wybranych kampanii wyborczych na urząd Prezydenta RPw 2010 roku .............................................................................................................75Waldemar WojtasikWpływ wyborów prezydenckich w 2010 roku na polski system partyjny..............85Jerzy Sielski11 kandydat – Lech Kaczyński..............................................................................105Irena PilchOsobowość „idealnego”prezydenta orazprofile osobowościowe kandydatóww wy-borach prezydenckich 2010 w ocenie wybranej grupy wyborców ........................115Agnieszka Turska-KawaProfile psychologiczne kandydatów na Prezydenta RP.........................................133Marzena CichoszStrategie kreowania wizerunków kandydatów w prezydenckiej kapanii wyborczejw 2010 r..................................................................................................................155 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • telefongry.keep.pl






  • Formularz

    POst

    Post*

    **Add some explanations if needed