W katalogu znajduje się 2001 fraz
x-type USA 07, Motoryzacja, JAGUAR JCP
LGeneral MaintenanceMaintenanceIntroductionOwners are responsible for ensuring that the vehicle is regularly serviced at the correct distance/time intervals as specified in the ‘Maintenance Schedules’. The first part of this chapter deals with regular ...
x-Dlaczego mezczyzni poslubiaja zołzy- Sherry Argov,
Spis treści Podziękowania ............................................................................ 9Wstęp .......................................................................................... 11Rozdział IPrecz z zasadami! ...
x-type USA 08, Motoryzacja, JAGUAR JCP
LTire PressuresTire InformationTire InformationTires of the correct type, manufacture and dimensions, with correct cold inflation pressures are an integral part of every vehicle’s design. Regular maintenance of tires contributes not only to safety, but to the ...
x-Sutra - Objaśnienie Świadomości,
SUTRA–OBJANIENIEWIADOMOCI1Sutra39,Taisho,str.178-186;nachi«skiprzeło»yłDivakaratłumaczenie:MariuszManturSkładwykonanowprogramieLATEX2"Tekstjestdost¦pnypodadresemTaksłyszałem.PewnegorazuCzczonyPrzezwiatprzebywałwbambusowymgajuStarszegoKarandy,wwielkimmie±cieRad»agriha,razemztysi¡cemdwustupi¦¢dziesi¦-ciomawielkimimnichami,zktórychka»dybyłArhatem.Cimnisipoło»ylikresswoimsplamieniominiedotykałyichju»nieszcz¦±cia.Uzyskalispokójiosi¡gn¦liwyzwolenieodnami¦tno±ciiniewiedzy.Bezprzeszkódpostrzegaliprzeszło±¢,tera¹niejszo±¢iprzyszło±¢.Tewielkiesmoki2,post¦puj¡cwzgodzieznauk¡Buddy,osi¡gn¦łyzamierzonyceliporzu-ciłyci¦»kiebrzemi¦[samsary].Cimnisiprzynie±lisobiesamympo»ytek.Uwolnilisi¦odcierpie«,powodowanychprzezegzystencj¦wsamsarze.Dzi¦kimocyprawdziwejm¡dro±cidobrzeznaliskłonno±ciczuj¡cychistot.Przywódc¡tychwielkichrawakówbyłStarszySiariputra.Po±ródtegozgromadzeniabylirównie»niezliczeniBodhisattwowie-Mahasattwowie.Wówczas,wmiejscupobytuCzczonegoPrzezwiat,wi¦kszo±¢mnichówodczuwałazm¦czenieiospało±¢.Zdawalisi¦apatyczniiniepotrafilizachowywa¢si¦wła±ciwie.Dla-tegotwarzCzczonegoPrzezwiatrozpromieniłasi¦jakotwartykwiatlotosu.Wtedywszystkimmnichompowróciłapełnajasno±¢umysłuiwyprostowalisi¦zgodno±ci¡.My-±leli„Budda,CzczonyPrzezwiat,emitujeterazztwarzyjasne±wiatło.Jak¡Dharm¦b¦dziegłosił,byprzynie±¢wielkipo»ytek[czuj¡cymistotom]?”.1Buddyzmzwyklenietraktuje±wiadomo±cijakopojedynczejcało±ci,leczjakogrup¦ró»nych±wia-domo±ci.Jednak,wtejsutrzecało±¢ró»nych±wiadomo±citraktowanajestjakojedno±¢.Ta±wiadomo±¢jestodmiennaodró»nychskładowych±wiadomo±ci,takichjak±wiadomo±¢okalubwizualna,±wiadomo±¢uchalubsłuchowa,itd.Tasutrawydajesi¦by¢jednymzezwiastunówlubzal¡»kowych¹ródełfilozofiiTylko-UmysłuszkołyJogaczary.Czytelnikstwierdzi,»eomawianatutaj±wiadomo±¢podwielomawzgl¦damiprzypominaide¦‘±wiadomo±cimagazynuj¡cej’(alajawid»niana),propagowan¡przezszkoł¦Jogaczary.wiadomo±¢maga-zynuj¡cazwanajestrównie»‘±wiadomo±ci¡fundamentaln¡’,któramagazynujelubutrzymujepami¦¢,wra»eniaikarmiczn¡moc.Niektórzybuddy±ciuwa»aj¡,»ebezniej,doktrynyreinkarnacji,karmy,naj-wy»szegoo±wieceniastanuBuddy,i,ostatecznie,altruistycznychczynówBodhisattwyniebyłybymo»liwe.(G.C.)2Okre±leniewyra»aj¡ceszacunek.1WówczasM¡dryOpiekun,młodzieniec,...zszacunkiemzł¡czyłdłonie,pokłoniłsi¦dostópBuddy,ipowiedziałdoniego:—CzczonyPrzezwiat,tyzawszelitujeszsi¦nadwszystkimiczuj¡cymiistotamiiotaczaszjeswoj¡trosk¡iopiek¡.Pragn¦zada¢kilkapyta«.Prosz¦CzczonegoPrzezwiatopozwolenie.BuddapowiedziałdoM¡dregoOpiekuna:—Twojapro±bazostałaprzyj¦ta.Mo»eszprzedstawi¢swojew¡tpliwo±ci,ajaodpo-wiemnanieszczegółowo.M¡dryOpiekunzapytałBudd¦:—CzczonyPrzezwiat,chocia»czuj¡ceistotywiedz¡,»e±wiadomo±¢istnieje,niemog¡zrozumie¢jejdogł¦bnie,je±liniezostanieimjasnoobja±niona,taksamojakniktniewieoistnieniuskarbu,je±lizamkni¦tyjestwskrzyni.CzczonyPrzezwiat,jak¡form¦przyjmuje±wiadomo±¢?Dlaczegozwanajest±wiadomo±ci¡?Kiedyczuj¡ceistotyumieraj¡,ichr¦ceinogitrz¦s¡si¦zapami¦tale,oczyzmieniaj¡barw¦,ciałasztywniej¡iniemog¡porusza¢si¦swobodnie,organyzmysłówprzestaj¡funkcjonowa¢aich[cztery]elementyrozpadaj¡si¦.Gdzie±wiadomo±¢odchodzipoopuszczeniuciała?Jakajestjejwłasnanatura?Jak¡form¦przyjmuje?Jakopuszczastareciałoiotrzymujenowe?Jakmo»eporzuci¢jednociałotutaj,i,zabieraj¡czesob¡wszystkiepolazmysłów3,rodzi¢si¦razzarazemwró»nychinnychciałach,bycierpie¢karmicznerezultaty?CzczonyPrzezwiat,jakczuj¡ceistotymog¡ponownietworzy¢organyzmysłów,potymjakichciałazgniłyirozpadłysi¦?Jakmo»emywprzyszłych»ywotachzosta¢wynagrodzenizapraweczynydokonanewtym»yciu?Jakprzyszłeciałomo»ecieszy¢si¦nagrodamizaprawedziałaniadokonaneprzezobecneciało?Jak±wiadomo±¢mo»eby¢»ywionaiwzrasta¢wciele?Jak±wiadomo±¢mo»ezmienia¢iprzekształca¢si¦wzgodziezciałem?4Buddaodpowiedział:—Cudownie,cudownie!M¡dryOpiekunie,twojepytanias¡wspaniałe.Słuchajuwa»-nieirozwa»todobrze.Obja±ni¦cito.M¡dryOpiekunpowiedziałdoBuddy:—Tak,CzczonyPrzezwiat,przyjm¦tw¡nauk¦zszacunkiem.BuddarzekłdoM¡dregoOpiekuna:—wiadomo±¢poruszasi¦izmienia,transmigruje5iustaje,przychodziiodchodzijakwiatr.Wiatrniemakoloruanikształtuijestniewidzialny,amimotomo»e[tworzy¢]3Dosłownie‘wej±cia’(ajatana).Terminoznaczaj¡cysze±¢organówzmysłówisze±¢obiektówzmysłówlubdozna«,corazemtworzydwana±ciewej±¢dlapercepcji.Tutajtekstbrzmi:„zabieraj¡czesob¡wszystkiepolazmysłów”.Niepowinni±myjednakinterpreto-wa¢tegotak,jakby±wiadomo±¢zabierałazesob¡biologiczneorganyzmysłówlubichobiekty.Nale»ynatomiastprzypuszcza¢,»eodnosisi¦todo±wiadomo±cinios¡cejzesob¡wra»eniainawykikompleksuorganówzmysłówiobiektówzmysłówzpoprzedniego»ycia,tworz¡cwtensposóbnowy,pełny,eterycznykompleksumysłu-ciałapo±redniejegzystencjipomi¦dzy±mierci¡ireinkarnacj¡(tyb.bar-do).(G.C.)4Niewszystkieteiinnepodniesionepó¹niejpytaniaznajduj¡jasn¡odpowied¹wponi»szymtek±cie.Jednakwnaszymtłumaczeniuniepomin¦li±my»adnegogłównegopunktuobja±nienia±wiadomo±ci.5Tekstwtymmiejscubrzmi(znakchi«ski),codosłownieznaczyprzemieszczasi¦zjednegomiejscawinne,awi¦cmo»natoprzeło»y¢,jako„transmigruje”.2rzeczy,porusza¢nimiinadawa¢imró»nekształty.Mo»etrz¡±¢drzewamitakgwałtownie,»esi¦łami¡lubrozłupuj¡zgło±nymtrzaskiem.Mo»edotyka¢ciałczuj¡cychistotzimnemlubgor¡cemiprzynosi¢imuczuciebólulubprzyjemno±ci.Wiatrniemar¡k,nóg,twarzy,oczuanikształtu;niejestczarny,biały,»ółtyaniczerwony.M¡dryOpiekunie,tosamoodnosisi¦do±wiadomo±ci.wiadomo±¢niemakoloru,kształtuani±wiatła6,iniemo»ezosta¢ukazana.Jedyniewtedy,gdyzejd¡si¦[odpowiednie]przyczynyiwarunki,ukazujesweró»nefunkcje.Tosamoodnosisi¦doelementówuczucia,przytomno±ci(awareness)idharm7.Teelementy,równie»,pozbawiones¡koloruikształtuazamanifestowanieichfunkcjizale»yod[odpowiednich]przyczyniwarunków.M¡dryOpiekunie,kiedyczuj¡caistotaumiera,elementyuczucia,przytomno±ciidharm,razemze±wiadomo±ci¡,opuszczaj¡[stare]ciało.Zabieraj¡czesob¡elementyuczucia,przytomno±ciidharm,±wiadomo±¢rodzisi¦ponowniewnowymciele.Przykłademmo»eby¢wiatrwiej¡cyw±ródpi¦knychkwiatów.Kwiatypozostaj¡naswoimmiejscu,aleichzapachrozchodzisi¦nawszystkiestrony.Substancjawiatruniezawierazapachupi¦knychkwiatów.Substancjezapachu,wiatruiorganudotyku8niema-j¡anikształtuanikoloru,alebezsiływiatruzapachniemo»erozej±¢si¦daleko.M¡dryOpiekunie,taksamo,potymjakczuj¡caistotazmarła,jej±wiadomo±¢urodzisi¦po-nownierazemzelementamiuczucia,przytomno±ciidharm.Razemzelementamiuczucia,przytomno±ciidharm,±wiadomo±¢reinkarnujesi¦poprzez[zjednoczenie]jejrodziców,którzys¡warunkamijejnarodzin.Wniektórychust¦pachtekstuTheQuestionsofKingMilindakoncepcjatransmigracjijestzawzi¦ciekrytykowanaiodrzucana;sutramówi,»ezamiast’transmigracji’powinnaby¢’reinkarnacja’.Mo»etoby¢jednakwył¡czniesemantycznyproblem.Je±linieb¦dziemylgn¦lidowiecznej,niezmiennej,niepodzielnejsubstancji„ja¹ni”,niepowstanie»adenkonfliktzpodstawow¡buddyjsk¡doktryn¡nie-ja¹ni(anatman).wiadomo±¢mo»etransmigrowa¢,amimotoniemusimyuwa»a¢,»ejestwieczn¡iniezniszczaln¡ja¹ni¡.Cowi¦cej,problemtransmigracjiireinkarnacjimo»narozpatrywa¢nadwóchró»nychpoziomach.Naprzyziemnympoziomiemo»naprzyj¡¢istnienietransmigruj¡cejja¹ni.Jednaknawy»szympoziomie,nawetta±wiadomo±¢nieposiadasubstancjilubrealnegoistnienia.(G.C.)6Nale»yzauwa»y¢,»ewinnychkontekstachibuddyjskichpismach,mówisi¦,»eczysta±wiadomo±¢posiada±wiatło.7Ch.(znakichi«skie).Drugiztychznakówtłumaczonyjesttutajjakoprzytomno±¢.U»ycietegoznakututajjestraczejczym±wyj¡tkowym;niewyst¦pujeonwtypowychnumerycznychseriachwbuddyjskiejterminologii.(Znakichi«skie)nies¡stosowanewzwykłymznaczeniudharmadhatu.Słowo„dharmy”u»ytejesttutajwswoimnietypowymznaczeniu(zwykłeznaczeniesprawd¹wGlo-sariuszu).Prawdopodobnieodnosisi¦dowra»e«inawykówpozostawionychw±wiadomo±ci.Niejestdlamniejasne,czy(znakichi«skie)(sfera-dharmy)tutajodnosisi¦dowszech±wiata,czydosferybytów.(G.C.)8ZarównoszkołaAbhidharmyjakiJogaczarywydaj¡si¦wierzy¢,»ewlubpozaka»dymzpi¦ciuorganówzmysłówistniejeodpowiadaj¡cymuczystyorganformy.Teorganys¡niewidzialnedlazwykłychludzi.Widz¡jejedynieci,którzymaj¡otwarteokodewy.Tutajtekstmówi„organdotyku”,aleinnawersjatejsutry,przeło»onaprzezD»nanagupt¦(Taisho310,rozdział39,str.610)mówi„organw¦chu”,cojestwła±ciwsze.(G.C.)3Dzi¦ki[słodkim]kwiatomnosczujezapach;dzi¦kizmysłowiw¦chu,zapachjestod-czuwany;dzi¦kiwiatrowiwidzimyiczujemyefektdziałaniawiatru,któregomocrozsiewazapachnawszystkiestrony.Podobnie,ze±wiadomo±cipowstajeuczucie;zuczuciapo-wstajeprzytomno±¢;zprzytomno±cipowstaj¡dharmy;wrezultacie,mo»emyodró»ni¢dobroodzła...9M¡dryOpiekunie,kiedypowyczerpaniusi¦karmicznychrezultatów[dlatego»ycia]czuj¡caistotaumiera,jej±wiadomo±¢wci¡»jestograniczonakarmicznymiprzeszkodami.[Wchwili±mierci]±wiadomo±¢opuszczaciałoijegoelementy,byurodzi¢si¦winnymciele,taksamojak±wiadomo±¢Arhata,którywszedłwdhjan¦ostatecznegospokoju,znikazjegociała.Jednak,dzi¦kisilepami¦ci,±wiadomo±¢znazarównoto»samo±¢zmarłegojakiwszystkiejegoczynypopełnioneza»ycia,którewyra¹nieukazuj¡si¦umieraj¡cemuiprzygniataj¡gomentalnieifizycznie.M¡dryOpiekunie,jakiejestznaczenie±wiadomo±ci?wiadomo±¢jestnasieniem,któremo»ewypu±ci¢kiełekró»nychcielesnychformjakorezultatkarmy.wiadomo±¢zawierapercepcj¦,przytomno±¢,poj¦ciaipami¦¢,idlategoodró»niarado±¢odbólu,dobroodzłaizdrowestanyodniezdrowych.Ztegowzgl¦duzwanajest±wiadomo±ci¡.Pytasz,jak±wiadomo±¢opuszczaciałoi[rodzisi¦]ponownie,bydo±wiadcza¢innekarmicznerezultaty.M¡dryOpiekunie,±wiadomo±¢wchodziwciało,takjaktwarzpojawiasi¦wlustrze,albojakliterypiecz¦ciukazuj¡si¦wglinie.Kiedywstajesło«ce,ciemno±¢znikawsz¦dzietam,gdziedociera±wiatło.Kiedysło«cezachodziiniemaju»±wiatła,ponowniepowracaciemno±¢.Ciemno±¢niemaformyanisubstancjiiniejestanitrwałaaninietrwała;niemo»najejnigdzieznale¹¢.Tosamoodnosisi¦do±wiadomo±ci:nieposiadaformyisubstancji,ajednakmanifestujesi¦poprzezuczuciaikoncepcje.wiadomo±¢wcielejestdokładnietaka,jaksubstancjaciemno±ci:niemo»najejzobaczy¢aniuchwyci¢.Matkaniemo»ewiedzie¢,czypocz¦tewniejdzieckojestchłopcem,czydziewczynk¡;czymaczarn¡,biał¡,czy»ółt¡karnacj¦;czymazdrowe,czyuszkodzoneorgany;czyjegoorganys¡wła±ciwieuformowane,czyzdeformowane;aniczyjegor¦ce,nogi,uszyioczys¡podobnedojejr¡k,nóg,uszuioczu.Natomiastkiedymatkajelubpijeco±gor¡cego,dzieckoporuszasi¦[wjejłonie]aonaczujeból.Podobnie,czuj¡ceistotyprzychodz¡9Tutajtekstmówi„Ze±wiadomo±cipowstajeuczucie[...]”.Wydajesi¦tooznacza¢,»ezfundamental-nej±wiadomo±ci—zwiastunakoncepcji±wiadomo±cimagazynuj¡cej—mog¡powsta¢wszystkieuczucia,lubdoznania.Toznaczy,»ebezfundamentalnej±wiadomo±cisłu»¡cejjakopodło»e,którepodtrzymu-jewidokiiwra»eniaoddziałuj¡cenakompleksorganówzmysłów,»adneuczucianiemogłybywogólepowsta¢.Zuczu¢powstajeprzytomno±¢”przypuszczalnieoznacza,»ezprzyjemnych,nieprzyjemnychlubneu-tralnychuczu¢powstaj¡ró»nerodzajeprzytomno±ci,tzn.ból,przyjemno±¢,itd.„Zprzytomno±cipowstaj¡dharmy”wydajesi¦sugerowa¢ide¦Jogaczary’nasienia’lub’nawyku’±wia-domo±ci.Wspomnieniemo»liwejesttylkowtedy,gdyzasadzonezostałowra»enie.Wra»enieniejestmo»liwebezprzytomno±ci,gdy»wra»enieoznaczapoprostuuprzytamnianiesobieobiektów(dharm)odbijaj¡cychsi¦w±wiadomo±ci.Takie,prawdopodobnie,jestznaczeniestwierdzenia„zprzytomno±cipowstaj¡dharmy”.Jednak,mo»natorównie»zinterpretowa¢inaczej,mianowicie—kiedy±wiadomo±¢danejosobyopuszczamartweciało,zabierazesob¡wra»eniainawykizwi¡zanezdharmami.Tewra»eniainawykib¦d¡słu»yłyjakonasieniejejcharakteruwnast¦pnym»yciu.(Zob.równie»przypis3).Wra»eniaobejmuj¡równie»moralnewra»eniais¡dy;st¡d:„mo»emyodró»ni¢dobroodzła”.(C.G.)4iodchodz¡,zginaj¡si¦iprostuj¡,patrz¡imrugaj¡,nios¡wielkieci¦»aryirobi¡innerzeczy.wiadomo±¢manifestujesi¦poprzezteaktywno±ci,aleniktniewiedokładnie,gdzieonajest,pozatym,»ejestwciele,iniktniewie,jakonawygl¡da.M¡dryOpiekunie,±wiadomo±¢,wswojejwłasnejnaturze10,przenikacałe[ciało],aleniejestsplamionaprzez»adn¡jegocz¦±¢.Chocia»przebywawsze±ciuorganachzmysłów,sze±ciuobiektachzmysłówipi¦ciuskupiskach,któres¡skalane,samaniejestprzezniezanieczyszczona;onajedyniedziałapoprzeznie/M¡dryOpiekunie,drewnianalalkazawieszonawjakim±miejscu,mo»ezrobi¢wielerzeczy,np.chodzi¢,hasa¢,skaka¢,rzuca¢si¦,skaka¢ita«czy¢.Jaks¡dzisz?Dzi¦kiczyjejsiletadrewnianalalkamo»erobi¢towszystko?M¡dryOpiekunpowiedziałdoBuddy:—Niejestemwystarczaj¡cointeligentny,byzna¢odpowied¹.BuddarzekłM¡dremuOpiekunowi:—Powiniene±wiedzie¢,»ewszystkotorobilalkarz.Lalkarzjestukryty;widocznejestjedyniedziałaniejegointeligencji.Podobnie,wszystkieczynyciałas¡przejawemmo-cy±wiadomo±ci.Wszystkiedziałaniariszich,gandarwów,smoków,bogów,ludzi,asurówiinnychistotnaró»nychplanachegzystencjizale»¡odmocy±wiadomo±ci.Ciałojestdo-kładnietakiesamejakdrewnianalalka.wiadomo±¢nieposiadaformyisubstancji,aleutrzymujewszystkowdharmadhatu11;obdarzonajestpełn¡moc¡m¡dro±ciimo»ezna¢nawetzdarzeniazprzeszłych»ywotów.12Sło«cebezstronnieo±wiecazłoczy«cówitakohydnerzeczyjakcuchn¡cezwłoki,leczsamoniezostajesplamioneichobrzydliwo±ci¡.Podobnie,±wiadomo±¢mo»eprzebywa¢w±wini,psielubjakiej±istociezinnegon¦dznegoplanu,któraspo»ywaplugaweochłapy,ale»adnaztychrzeczyjejnieplami.M¡dryOpiekunie,poopuszczeniuciała,±wiadomo±¢[rodzisi¦ponownie]zdobr¡izł¡karm¡,bydo±wiadczy¢innychkarmicznychrezultatów.Wiatrstajesi¦wonny,kiedypowyj±ciuzgł¦bokiejdolinywpadawgajwonnychkwiatówkampaka13.Jednak,je±liwiatrwiejeprzezcuchn¡ce,brudnemiejsce,wktóryms¡ekskrementyizwłoki,nabieraprzy-krejwoni.Je±liwiatrwiejeprzezmiejsce,któreprzesi¡kni¦tejestjednocze±niemiłymiprzykrymzapachem,wówczasniesierównocze±nieprzyjemnyinieprzyjemnyzapach,aleprzewa»atensilniejszy.Wiatrnieposiadaformyanisubstancji.Aromatismród,równie»,niemaj¡»adnegokształtu;jednakwiatrmo»enie±¢dalekozarównoaromatjakismród.wiadomo±¢zabierazesob¡dobr¡izł¡karm¦zjednegociaładodrugiego,bydo±wiadczy¢ró»nychkarmicznychrezultatów.Takjak±ni¡cyczłowiekwidziwieleobrazówizdarze«,niewiedz¡c,»ele»ypogr¡»onywe±nie,takte»,kiedybłogosławiony,prawyczłowiekumieraijego±wiadomo±¢odchodzi,10„Własnanatura”nieimplikujetutajcechylgni¦ciadowłasnejnatury(swabhawa),leczjedyniewska-zujenaszczególn¡natur¦±wiadomo±ci,takjakpostrzegaj¡j¡czuj¡ceistoty.11Zob.Glosariusz.Wtejsutrzetrudnojestokre±li¢,októreznaczenie(lubznaczenia)’dharmadhatu’chodzi.12Tutajwyra¹niewida¢powstawaniekoncepcji±wiadomo±cimagazynuj¡cej.13Rodzajwonnych»ółtychkwiatów.5
x-T.&J. Powell - Panowanie nad umysłem [up by Esi],
TAG I JUDITH POWELL PANOWANIE NAD UMYSŁEM (Silva Mind Mastery '90s / wyd. orygin. 1991) DEDYKACJA KaŜdy z nas ma prawo wyboru... moŜna Ŝyćpośród chaosu i zamętu lub teŜwznieśćsięponad ten zgiełk... tam gdzie powietrze jest czyste i gdzie horyzont ...
x-Lama Ole Nydahl - Nasz umysł jest swobodny jak ocean,
Lama Ole Nydahl... NASZ UMYSŁ JEST SWOBODNY JAK OCEAN ...Nauki wygłoszone w KIBI w lutym 1994 roku.Przede wszystkim chciałbym wam powiedzieć, że mamy wiele powodów do radości. Pierwszy z nich tofakt, że na całym świecie funkcjonuje 260 naszych ośrodków. ...
x.drM.Arkuszynski Wzor zycia chrzescijanskiego, rys.S.Sz
WZÓR ŻYCIA CHRZEŚCIJAŃSKIEGO W OBJAWIENIACH Z MEDZIUGORJA (1981-2008) Rozprawa doktorska z teologii pastoralnejObjawienia z Medziugorja proponują pewien wzorzec życia chrześcijańskiego, kształtują pewien model życia chrześcijańskiego, ...
x, IBM
ThinkPad X20, X21, X22, X23,X24 Hardware MaintenanceManualnoteBefore using this information and the product itsupports, be sure to read the general informationunder First Edition (March 2002)The following paragraph does not apply to the UnitedKingdom or any country ...
x1945 r Polskie Kroniki Filmowe, PKF - 1945
1945 r POLSKIE KRONIKI FILMOWE1945/011. Poseł Wolnej Francji w Lublinie2. Arcydzieła Matejki uratowane3. Naród wymierza sprawiedliwoć4. Dziennikarze zagraniczni w Pradze5. Danina krwiVideo : 41 MB, 598 Kbps, 25.0 fps, rozdz. 400*304 (4:3), XVID = XVID ...
x, Cd-Keye
GO TO FOR MORE AND LEARN HACKING FROM HEREX Onnet v6.0 s/n: 98665c3-a7-1294X Pose IT v1.0 s/n: MP-100147X' Squeeze Me V3.13 Name: Saiyajin s/n: S2024302632x2calc v3.0 : To register press following keys (it's a calculator): '5' '5' '6' '.' '3' '='Xairon v1.04 Name: B0SS ...
x1NydTHZ, TOP SECRET
#define NUM_MKEYS 101#ifdef KEY_FIRST#define KEYSET_NAME L"1"#define MODULUS_V ...
x1947 - Polskie Kroniki Filmowe, PKF - 1947
1947/011. Noworoczne oświadczenie Obywatela Premiera dla Polskiej Kroniki Filmowej - przemówienie noworoczne premiera Osóbki - Morawskiego2. 19 stycznia wybory - akcja wyborcza3. Warszawa oskarża - proces zbrodniarzy niemieckich w Warszawie4. W pracowni ...
x227223, Politechnika Wrocławska, AiR W5, II Semestr, Sieci komputerowe
Twoj unikalny identyfikator x227223.17874 zostal wygenerowany dniu Wed Apr 27 23:22:17 CEST 2016Prosze do pliku x227223.txt dolaczyc wydruk calej struktury katalogu: projektFormat opisu plikow i katalogow ma byc taki jak po wykonaniu polecenia 'ls -l'Uzupelniony ...
x246b, Lampy naftowe
//-->To assemble burner and hood / galleryHolding the burner at an angle to the hoodIgallefY slide twooftheair lubes firmly ioto the respective holes/gauzes. The remaining airtube(withsleeve) should be lined up with the remaining holeIgauzeand the sleeve placed ...
x20xev, Auta osobowe - instrukcje
Telephone: Fax:VAT Registration No.:Trouble code identificationFlashtypeFault locationProbable cause12Start and end of diagnosis-Heated oxygen sensor (HO2S)/oxygen sensor (O2S)- open circuit13Wiring, HO2S/O2S, ECMEngine coolant temperature (ECT) sensor - ...
x, Studia, WAT Informatyka 2, semestr III, Wprowadzenie do automatyki
wskazówki do zadania, które wrzuciła Natalia:-zmienna a, to nasz taki jakby uchyb... to znaczy maksymalna wartoć uchybu,dla której nie zmieniamy naszego stanu.-3 zawory - analogicznie do dwóch zaworów...-wszystkie czujniki dolne sš suche - najłatwiej to ...
x3pIo1tNYl9UOfH, BHP praca na wysokości, MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH
//-->Monter konstrukcji stalowych (spawacz)Identyfikacja i charakterystyka czynników środowiska pracy (teren zakładu)ZagrożeniePromieniowanieultrafioletoweŹródło zagrożeniaPromieniowanieultrafioletowewytwarzanepodczas spawaniaSkutek ...
x, Haft wzory, Zwierzęta
Ñõåìà äëÿ âûøèâàíèÿ êðåñòîìÊàòàëîã: igolki.netÊîä ñõåìû: rgqjmxmmodÍàçâàíèå: ÒèãðûÎòòåíêîâ: 50Ðàçìåð: 297x300 ñòåæêîâ.Ðàçáèâêà ñõåìû: 8x6 ...
X46Cr13, mechanika i budowa maszyn, Współczesne materiały inżynierskie i zasady ich doboru, projekt wmi, suwmiarka
//-->Gatunek Stali : 4H13 – 1.4034Opis:Stal chromowa, martenzytyczna, o dobrej odporności korozyjnej i dobrej polerowalnościZastosowanie:na części maszyn i elementy form, które muszą być odporne na korozję, noże, sprężyny i narzędziaoraz na ...
x431, LAUNCH X431 DIAGUN update full 2016
ConnectorUsage & Canbus GuideX-431 Scanner, Infinite and CubeCall 877-launch9v1.4.2Connector UsageImportant information when selecting the proper ConnectorAutomobile manufacturers often will PHASE-IN different connectors or communication protocols ...
x, a
X Onnet v6.0 s/n: 98665c3-a7-1294X Pose IT v1.0 s/n: MP-100147X' Squeeze Me V3.13 Name: Saiyajin s/n: S2024302632x2calc v3.0 : To register press following keys (it's a calculator): '5' '5' '6' '.' '3' '='Xairon v1.04 Name: B0SS [GWA] s/n: XAKVWOMKOXairon v1.05 Name: B0SS ...
x5 catalogue(1), BMW, E70
International version. Please contact your local dealer for country specic information.Joy fuses cultures. The BMW X is adept at uniting the seemingly paradoxical. Pioneering technologies, for example, make it possible to generate maximum power from a minimum of ...